To make easy, Click the categories that you want to see^^

Rabu, 03 Oktober 2012

[DearDiary] Sorry for everything

To someone, to everyone. Once again I wanna say "I AM SORRY"
Maaf atas segala perlakuan saya yang (lagi2) sudah banyak mengecewakan. Saya tahu saya salah. I do admit it. Tapi, disinilah saya belajar tentang apa itu PILIHAN dan apa itu PENGORBANAN. Saya hanya sedang belajar untuk tidak menyesali apa yang sudah saya putuskan, dan ingin saya lakukan. Jika itu salah, tolong maafkan saya. Saya hanya seseorang yang tidak tahu apa2. If I could I would ask to be dissappear in order to I dont make another mistake and bother you all. Sekali lagi maafkan saya. Moushiwake arimasen ne, minna sama~
Afwanii.. Afwanii.. Afwanii.. Afwan jiddan....





 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Please leave your comment, minna san... I really appreciate your respect ^^d
Tinggalkan komentar, jangan datang dan pergi tanpa jejak ^^d

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...